Pokud (stejně jako já) milujete pořádek a chcete jednou provždy zatočit s chaosem ve své skříni nebo pomoct s návrhy pro truhláře, poradím Vám kde a jak začít, abyste vše hladce zvládli. Ráda se s Vámi spojím přes Google Meet nebo přijedu k Vám domů či oblíbené kavárny. Vše probereme, dám Vám rady a tipy ohledně šatních vychytávek a organizérů. Následně Vám zašlu shrnutí a doporučení emailem.
Tip: Tato služba je vhodná pro všechny, kteří si střeží svoje soukromí a organizaci šatníku si chtějí podle mých rad udělat sami, nebo pokud třeba chcete zaškolit Vaši paní na úklid.
Jste-li pracovně vytíženi nebo na organizaci šatníku jednoduše nemáte buňky, je pro Vás profesionální organizace šatníku tou správnou volbou, která Vám zajistí efektivní a rychlou proměnu.
Já Vám šatník vytřídím, rozplánuju a zorganizuju. Díky tomu se tak budete moct věnovat rodině nebo tomu, co Vás baví. Navíc získáte krásný a funkční šatník, který Vám bude dělat radost nejen každé ráno.
Plánujete stěhování a nechcete ztrácet čas a nervy? Toužíte mít vše na svém místě a radovat se ze zorganizovaného šatníku hned od začátku? Nechcete utrácet za předražené návrhy, abyste nakonec zjistili, že Vám nový šatník nevyhovuje?
Ráda Vám pomůžu nejen s plánováním nové skříně či šatny, ale i s balením, tříděním a následnou organizací v novém domově.
Nejdříve se domluvíme na termínu úvodní návštěvy či online schůzky, při které si Váš šatník prohlédnu a probereme cíle. Zjistíme, čeho chcete organizací dosáhnout, jaká jsou Vaše očekávání, přání a časové i finanční možnosti.
Tohle je jen na mně. Dle úvodní schůzky, kde se na všem domluvíme, změřím a vyberu organizéry a vytvořím cenovou nabídku. Pokud vše schválíte, vyrazím na nákup veškerých organizérů a ramínek.
Tohle je jen na mně. Dle úvodní schůzky, kde se na všem domluvíme, změřím a vyberu organizéry a vytvořím cenovou nabídku. Pokud vše schválíte, vyrazím na nákup veškerých organizérů a ramínek.
Zpravidla přijíždím na 9. hodinu a podle toho, na čem jsme se předem domluvili, protřídíme nejprve váš šatník, a nebo (pokud máte šatník vytříděný), začneme rovnou organizovat.
Zpravidla přijíždím na 9. hodinu a podle toho, na čem jsme se předem domluvili, protřídíme nejprve váš šatník, a nebo (pokud máte šatník vytříděný), začneme rovnou organizovat.
…se budete cítit skvěle! V přehledném a organizovaném šatníku snadno najdete kousky, které se společně dají kombinovat. Bude pro vás jednodušší se v něm orientovat a věřte mi, budete mít radost vždy, když jej otevřete.
Po 2-4 týdnech se spojíme a probereme, jak jste s nově zorganizovaným šatníkem spokojení a zda se Vám daří jej udržovat. Pokud to bude potřeba, domluvíme se na další návštěvě, na které můžeme něco doupravit, přidat/přeskládat organizéry, nebo jen šatník znovu trošku pročistit.
…se budete cítit skvěle! V přehledném a organizovaném šatníku snadno najdete kousky, které se společně dají kombinovat. Bude pro vás jednodušší se v něm orientovat a věřte mi, budete mít radost vždy, když jej otevřete.
Po 2-4 týdnech se spojíme a probereme, jak jste s nově zorganizovaným šatníkem spokojení a zda se Vám daří jej udržovat. Pokud to bude potřeba, domluvíme se na další návštěvě, na které můžeme něco doupravit, přidat/přeskládat organizéry, nebo jen šatník znovu trošku pročistit.
Nejdříve se domluvíme na termínu úvodní návštěvy či online schůzky, při které si Váš šatník prohlédnu a probereme cíle. Zjistíme, čeho chcete organizací dosáhnout, jaká jsou Vaše očekávání, přání a časové i finanční možnosti.
Poprosím Vás, abyste svůj šatník neuklízeli. Je naopak žádoucí, když ho najdu přesně v takovém stavu, jak běžně vypadá. Nebojte, nebudu soudit stav Vaší domácnosti, ani Vás.
Řekněme, že do 50 km od Prahy jsou pro mě organizace ideální. A to jak v případě osobních konzultací, tak i profesionálních organizací. Pokud ale budete po organizaci hodně toužit a jste např. z Moravy, napište a něco vymyslíme. Připočítávám cestovní náklady 10 Kč/km.
Nepořádek v šatníku = nepořádek v hlavě. Když člověk neví, kde co má, tak se nedokáže rychle a efektivně obléknout, a výsledkem je frustrace, která zpravidla vyvrcholí v přeházení celé skříně.
Přinesu do Vašeho šatníku systém, který je nejen funkční, ale i krásný. Zkrátka Vám zorganizuju šatník tak, aby Vám ulehčil nejen každé ráno odchod z bytu.
V případě zájmu s sebou odvezu veškeré vytříděné oblečení, vyřazená ramínka či staré organizéry. V Dobrodějně či v Šatníku udělají vždy radost.
Ano, ráda.
Je dobré, když jste nablízku, ale není to nutné. Pokud jsme předem domluveni, že se bude pouze organizovat bez třídění šatníku, stačí Vaše přítomnost pouze při mém příjezdu a pak předání ‘’nového šatníku’’.
Pokud máte zájem o třídění oblečení nebo se chcete naučit skládací tipy a triky, vemte si dovolenou, kupte víno a organizaci si spolu užijeme, slibuju! :)
Oblečení Vám ráda pomůžu vytřídit a je to na 100 % mnou preferovaný způsob, jak organizaci začít, jelikož později už budeme pracovat pouze s kousky, které si v šatníku opravdu chcete nechat. Co se týká sestavování outfitů, ráda Vám doporučím některou z mých šikovných kolegyní - profi stylistek.
Online: Vy pracujete samostatně na základě získaných doporučení během společné online konzultace.
Abychom se na online setkání co nejlépe připravili, tak nejdříve se Vás mailem zeptám na několik otázek a budu potřebovat fotografie. Naše online setkání následně doplním seznamem doporučení a tipů, aby Vám šla organizace hladce.
U Vás doma: Podle domluvy z úvodní konzultace, budeme pokračovat v osobní konzultaci u Vás doma, při které Vám ukáži, jak bych jednotlivé sekce šatníku přeorganizovala, jak které oblečení skládat, ukážu osvědčené organizéry a poradím různé vychytávky, podle kterých svůj šatník doladíte k dokonalosti.
Pokud jste se rozhodli pro profesionální organizaci, tak veškerou práci za Vás odvedu já a Vy se nemusíte o nic starat :)
Pokud jsme si na úvodní konzultaci sedli a domluvili jsme se na další spolupráci, je na Vás, jaký typ organizace Vám bude vyhovovat nejvíce.
Pokud si střežíte své soukromí, svůj šatník si chcete ladit sami a potřebujete spíše jen poradit kde a jak začít, či kde sehnat vhodné organizéry, bude pro Vás vhodná online konzultace.
Pokud cítíte, že potřebujete trochu více pomoci, je pro Vás vhodná osobní konzultace u Vás doma, při které Vám ukáži, jak bych jednotlivé sekce šatníku přeorganizovala, jak které oblečení skládat, ukážu osvědčené organizéry a poradím různé vychytávky.
A pokud se na organizaci necítíte nebo na ni nemáte čas, je pro vás vhodná profesionální organizace na míru, kdy se já starám a organizuji, a Vy se následně vrátíte do hotového.
Podíváme se spolu na Váš šatník a probereme, na čem je potřeba zapracovat, abyste se každé ráno při otevření skříně cítili skvěle a tento pocit si s sebou nesli po celý den. Zjistíme, jestli si povahově sedíme a máme stejné představy.
S každým klientem pracuji na míru a přizpůsobuji společnou práci jeho aktuálním přáním a potřebám.
Každý šatník je jedinečný, a tak délka samotné organizace závisí na velikosti a uspořádání dané skříně či šatny, ale také na množství oblečení. Proto je časový odhad sdělen vždy až po úvodní konzultaci. Každopádně je dobré počítat s tím, že u Vás zpravidla strávím celý den. V případě velkých šaten či skříní jsou to dny dva.
Každý šatník je jinak velký, má jiné množství oblečení, má / nemá možnost hýbat s policemi atd. Zároveň se každému líbí jiné organizéry, preferuje jiný typ skládání, a tak klientovi vždy stanovím přesnou cenu až po úvodní konzultaci.